Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Συγχαρητήρια στην ΔΕΥΑΒ για την δωρεά τεσσάρων ιατρικών μηχανημάτων στο Νοσοκομείο Βέροιας

Στην συνεργασία του με τον διευθυντή της παθολογικής κλινικής του Νοσοκομείου Βέροιας, Χρήστο Κούτρα, αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Βέροιας, Στέργιος Διαμάντης, στην τοποθέτηση του στο δημοτικό συμβούλιο. Άξιο συγχαρητηρίων της δωρεάς από την ΔΕΥΑΒ και του προέδρου της.
τεσσάρων μηχανημάτων που θα εξοπλίσουν τη νέα μονάδα βαρέων περιστατικών, στην καινούργια πτέρυγα του Νοσοκομείου. Η αλληλεγγύη αυτές τις δύσκολες εποχές είναι αυτονόητη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...