Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου"


( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απελευθέρωσης το 1912 περνούσε πέριξ αυτού,

από Αλεξάνδρεια " Γιδά", Βέροια και Νάουσα για την Θεσσαλονίκη) θέλει η Πέλλα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η έγκριτη εφημερίδα "Τα Νέα της Πέλλας". Τα Γιαννιτσά ζητούν απευθείας σύνδεση με την Θεσσαλονίκη, ένα εγχείρημα που έτσι και γίνονταν θα κόστιζε...300 εκ.  Ευρώ. Όπως αναφέρει η εφημερίδα η σύνδεση από Θεσσαλονίκη- Βέροια - Έδεσσα, με τις εργασίες ηλεκτροδότησης που απαιτείται,θα  κοστίσει 70 εκ. ευρώ. Επί της ουσίας μάλλον και οι δύο περιφερειακές ενότητες λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο ( βλέπε κυβέρνηση).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...