Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου"
( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απελευθέρωσης το 1912 περνούσε πέριξ αυτού, από Αλεξάνδρεια " Γιδά", Βέροια και Νάουσα για την Θεσσαλονίκη) θέλει η Πέλλα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η έγκριτη εφημερίδα "Τα Νέα της Πέλλας". Τα Γιαννιτσά ζητούν απευθείας σύνδεση με την Θεσσαλονίκη, ένα εγχείρημα που έτσι και γίνονταν θα κόστιζε...300 εκ. Ευρώ. Όπως αναφέρει η εφημερίδα η σύνδεση από Θεσσαλονίκη- Βέροια - Έδεσσα, με τις εργασίες ηλεκτροδότησης που απαιτείται,θα κοστίσει 70 εκ. ευρώ. Επί της ουσίας μάλλον και οι δύο περιφερειακές ενότητες λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο ( βλέπε κυβέρνηση).

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου