Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Αυτή τη Σαρακοστή


Τούτο το υπέροχο κείμενο έπεσε στα χέρια μου το απόγευμα της περασμένης Κυριακής, όταν επισκέφθηκα το Μοναστήρι μας στον Έξω Πρόδρομο για να ανάψω το κεράκι μου. « Καιρό έχω να πάω και να προσκυνήσω τον Τίμιο Πρόδρομο. Μόνο στις θλίψεις τον επικαλούμαι» σκέφτηκα. Και εκεί μετά το προσκύνημα στην θαυματουργή εικόνα Του Βαπτιστού του

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

Έπεα Πτερόεντα. Απόκριες του 70 στη Νάουσα

Χαμός γινόταν των Απόκρεω

στην πόλη μας, τέτοιες μέρες στα ΄70. Από το πρωί μέχρι το βράδυ και από το βράδυ μέχρι την άλλη μέρα, χτυπούσαν τα νταούλια και οι ζουρνάδες. Άλλα σε υπέροχες μελωδίες, σαν του Βαγγέλη του Ψαθά , καλή του ώρα και άλλα συμφοριασμένα από τα τσιράκια των Γουμενισσιωτών που ερχόταν τούτη την περίοδο να βγάλουν γερό μεροκάματο. Ντουμάνιαζαν από

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...