Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Στου...κασιδιάρη το κεφάλι!

Πραγματιστής ο Κώστας Βοργιαζίδης, αναφέρθηκε, στο δημοτικό συμβούλιο, στα όσα ακούγονται περί εποχικής εργασίας των προσφύγων που έχουν "πράσινη" κάρτα, στα χωράφια και τους συνεταιρισμούς της περιοχής μας. "Η μόνη λύση είναι οι Αλβανοί εργάτες, που ξέρουν την
δουλειά. Δεν μπορεί να κάνουμε πειράματα σε μια κρίσιμη περίοδο με τους πρόσφυγες, μαθαίνοντας τους τις αγροτικές εργασίες" είπε ο δήμαρχος. Και έχει απόλυτο δίκαιο. Δεν μπορεί να γίνονται "κουρέματα", στου...κασιδιάρη το κεφάλι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...