Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Η ανοχή του Άρη Λαζαρίδη στην τηλεδιάσκεψη λόγω...πανδημίας!

Εξαιρετικός στα καθήκοντα του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Βέροιας, ο Άρης Λαζαρίδης. Προφανώς και έχει μεστώσει πολιτικά, μετά από τις θητείες του στο σώμα, επιδεικνύοντας ίδια στάση στους συμβούλους της πλειοψηφίας και της μειοψηφίας, Όπως τόνισε στην...τρίωρη, προ
ημερησίας διάταξης, συζήτηση, ήταν ανεκτικός στον χρόνο που τοποθετήθηκαν οι συνάδελφοι του, λόγω της...πανδημίας, που στερεί την φυσική τους παρουσία στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου. Ευχή σύντομα να επιστρέψουν οι συνεδριάσεις στον φυσικό τους χώρο και ο κ. Λαζαρίδης να κρατήσει τον χρόνο ομιλίας που προβλέπεται από τον κανονισμό. Γιατί, όσο να ναι, 3 ώρες τοποθετήσεις είναι πολλές! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...