Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Μείναμε από...μπαταρία!

Κατακόρυφη αύξηση παρουσίασε στα ηλεκτρολογεία και τα συνεργεία αυτοκινήτων η πώληση και αντικατάσταση μπαταριών οχημάτων, μετά από την δίμηνη ακινησία τους, λόγω των γνωστών απαγορεύσεων μετακινήσεων για την πανδημία. Η μπαταρία αποτελεί καρδιά ενός οχήματος και
θέλει τακτικά ο κάτοχος του να γυρίζει την μίζα για να μην χαλάσει. Όπως θέλει άλλωστε και όλο το ελληνικό σκηνικό. Που δεν διαθέτει μεν μπαταρία, αλλά έχει την..."μίζα" ως εθνικό προϊόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...