Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

Όταν από το σιντριβάνι έρεε...ξινόμαυρο!

 


Ήταν απόκριες του 2008 όταν η δημοτική αρχή του Τάσου Καραμπατζού, σε συνεργασία με τον οινοποιητικό συνεταιρισμό VAENI, γέμισαν τις, ανακυκλούμενες, δεξαμενές του σιντριβανιού της πλατείας Καρατάσου στη Νάουσα με ξινόμαυρο, με αποτέλεσμα να γίνει το σήμα κατατεθέν εκείνης της εποχής, επισκιάζοντας ακόμη και το δρώμενο "Μπούλες". Πολλά τα σχόλια, θετικά και αρνητικά(από τους τοπικούς υπέρμαχους της..,"οινικής ιεροτελεστίας", που ακούστηκαν τότε, το σίγουρο όμως είναι ότι η διαφήμιση που έγινε ήταν τεράστια.

1 σχόλιο:

  1. Σιγά την διαφημίση.Δυσφίμηση ήταν και ευτελισμός για τον οίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι " Σελίδες που...χόρεψαν" στο θερινό θέατρο της Νάουσας

 Στο κατάμεστο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η ετήσια παράσταση με τίτλο