Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

Ένα πολύχρωμο "Όχι στην βία" από το 1ο Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας

 


Ένα πολύχρωμο " Όχι στην βία", που δημιούργησαν με τις αθλητικές τους τσάντες, έστειλαν μαθητές και καθηγητές του 1ου Γυμνασίου Αλεξάνδρεια. Με τους καθηγητές τους Στάθη Σπαθάκη και Κατερίνα Πιτσαρή, έδωσαν το μήνυμα ενάντια στην βία, εντός και εκτός σχολείου. Μήνυμα ιδιαίτερα επίκαιρο στις μέρες μας. Μπράβο τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι " Σελίδες που...χόρεψαν" στο θερινό θέατρο της Νάουσας

 Στο κατάμεστο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η ετήσια παράσταση με τίτλο