Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Δώρα Μπαλτατζίδου:Απόφαση ευθύνης, τιμής και χαράς η συμμετοχή μου στο ΕΝΑ ΜΑΖΙ του Νικόλα Καρανικόλα

Αγαπημένοι μου φίλες και φίλοι,
  Η απόφασή μου να συμμετέχω στον συνδυασμό ΕΝΑ ΜΑΖΙ στο πλευρό του Νικόλα Καρανικόλα, ήταν για μένα απόφαση ευθύνης, τιμής αλλά και χαράς.
Απόφαση ευθύνης γιατί ο Δήμος Νάουσας έχει τεράστιες
δυνατότητες ανάπτυξης που όλοι ΜΑΖΙ οφείλουμε να αξιοποιήσουμε. Με σωστό σχεδιασμό, τολμηρές αποφάσεις και ρήξεις όπου χρειάζεται. Ο τόπος μας δεν είναι φτιαγμένος, ούτε πρέπει να αρκείται στα λίγα και τα ψίχουλα. Και δεν θα αρκείται πια.
Απόφαση τιμής γιατί στα τόσα χρόνια της συμμετοχής μου στα κοινά, νιώθω βαθιά τιμή όταν άνθρωποι με όραμα, πίστη, φλόγα στο βλέμμα και αποφασιστικότητα στην καρδιά, μου ζητάνε να αποτελέσω και εγώ ένα κομμάτι ενός συνδυασμού νίκης, που θα φέρει ξανά τον τόπο μας εκεί που αξίζει να βρίσκεται. Πρωταγωνιστής
Απόφαση χαράς γιατί η συμμετοχή όλων μας στα κοινά, η αλληλεπίδραση με όλους τους συντοπίτες μας και ο καθημερινός αγώνας να λύνονται προβλήματα και να δημιουργούνται ευκαιρίες ανάπτυξης, πρέπει να είναι και είναι το ζητούμενο.
Απευθύνομαι ως εκ τούτου ξανά σε εσάς. Σε εσάς και έχετε τα ίδια προβλήματα, τα ίδια αδιέξοδα, τις ίδιες αγωνίες, τις ίδιες ελπίδες και την ίδια αποφασιστικότητα με εμένα για να φέρουμε ξανά την άνοιξη στον τόπο μας και στα χωριά μας.
Ζητώ τη στήριξή σας. Ζητώ όμως πρωτίστως τον καλό σας λόγο. Ακόμη και αν δεν με στηρίξετε. Ζητώ τη βοήθειά σας για να αγωνιστώ για εσάς. Για την αγρότισσα και τον αγρότη που χύνουν ποτάμια ιδρώτα στη μάνα γη και απαιτούν βοήθεια για τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων τους, βοήθεια για την προώθησή τους, απαντήσεις και διεξόδους για το πως μπορούν να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη τους.
Για την νέα και τον νέο που μαραζώνει στα μέρη μας. Χωρίς εργασία, χωρίς ζωή. Χωρίς μέλλον. Για τον νέο που θέλει στήριγμα, καθοδήγηση και χρηματοδότηση στα πρώτα του βήματα στην αγορά εργασίας. Θέλει ευκαιρίες που δεν τις έχει.
Για τον έμπορο και τον επιχειρηματία του τόπου μας που θέλει νέους ορίζοντες. Ανταγωνιστικότερη αγορά. Πιο πολλές υποδομές, πιο εύκολη οδική πρόσβαση. Περισσότερο τουρισμό.
Για τη νέα μάνα του τόπου μας. Τη μάνα που θέλει ασφαλείς παιδικές χαρές, πολλές παιδικές χαρές, καθαρές παιδικές χαρές. Που θέλει ασφαλή μετακίνηση στους δρόμους και τα πεζοδρόμια για το καρότσι με το παιδί της. Που θέλει ευκαιρίες για να ξεδιπλώσει τα ταλέντα της. Να βρει ενδιαφέροντα. Θέλει έναν Δήμο που να τις προσφέρει απόδραση από το σπίτι. Ευκαιρίες να είναι δημιουργική. Να προσφέρει. Να χαρεί. Να επιμορφωθεί.
Για τον άνεργο. Που θέλει πρώτα από όλα όχι μεροκάματο, αλλά ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. ΟΝΤΟΤΗΤΑ.
Για τις ευάλωτες κοινωνικές μας ομάδες του τόπου μας που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στις υπηρεσίες, στην ίδια την χαρά και τις καθημερινές ευκολίες της ζωής, στην ίδια την αξιοπρέπεια που δικαιούνται.

Η απόφασή μου να πω το ναι στον Νικόλα Καρανικόλα ήταν εύκολη. Γιατί στο πρόσωπό του είδα έναν άνθρωπο που δεν ξέρει να κοροϊδεύει. Ούτε τον εαυτό του, ούτε τους συνανθρώπους του.
Γι’ αυτό και πιστεύω ότι αξίζω να διεκδικήσω αλλά και να τιμήσω την ψήφο σας.
Γιατί όλα αυτά τα χρόνια ήμουν στην πρώτη γραμμή της κοινωνικής προσφοράς με κύριο στόχο να υπηρετώ τον ίδιο τον συνάνθρωπο.
Χρόνια στην πολιτική της προσφοράς και όχι την πολιτική της καρέκλας. Χρόνια μέλος διοικητικών συμβουλίων σε πολιτιστικούς συλλόγους του τόπου, της χώρας αλλά και διεθνώς. Χρόνια μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου της Νάουσας να μεριμνώ και εγώ με όλες μου τις δυνάμεις για τον πάσχοντα συνάνθρωπό μας.
Χρόνια μέλος, και μάλιστα ιδρυτικό της ΜΚΟ “για την οικογένεια και το παιδί”. Γιατί η ταλαιπωρημένη, η φτωχή οικογένεια και τα παιδιά είναι πρώτη και ιερή προτεραιότητα για κάθε άνθρωπο που σέβεται τον εαυτό του.
Και εκτός των άλλων, η ίδια ελεύθερη επαγγελματίας. Σύζυγος, μάνα, γιαγιά. 

Με ρωτάνε που βρίσκω τον χρόνο. Τους απαντάω ότι αυτός που θέλει, πάντα βρίσκει χρόνο για αυτό που αγαπάει.
Με ρωτάνε αν μερικές φορές κουράζομαι. Τους απαντάω ότι ναι. Κουράζομαι. Όμως αυτή είναι μία κούραση γλυκιά. Κούραση που με ικανοποιεί, με συγκινεί, μου δίνει ενέργεια να αρχίσω ξανά και ξανά. Γιατί είναι κούραση που φέρνει αποτελέσματα. Και ανοίγει πόρτες και ευκαιρίες στον τόπο μου. Και δίνει λύσεις.
Για τι θα αγωνιστώ λοιπόν;
Για όλους εσάς. Για όλους εμάς. ΕΝΑ ΜΑΖΙ.
Θέλω να είμαι η φωνή σας, η καρδιά σας.
Δώρα Μπαλτατζίδου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
(Δημοτικής Ενότητας Ανθεμίων)
Δήμου Η.Π. Νάουσας
ΕΝΑ ΜΑΖΙ Νικόλας Καρανικόλας
Τηλ. 6937001403 – 2332042000 email: dmpaltatzidou@gmail.com FB: Δώρα Μπαλτατζίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου