Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

Σε ευχαριστώ Νανά


Απέναντι γραφείο δύο χρόνια με την Νανά (και την Μαρία). Τελευταία ημέρα χθες Παρασκευή

για την παραμονή μου. Με συγκίνησε η Νανά γιατί ως δώρο μου έδωσε το αγαπημένο της στυλό. Η εκτίμηση στον άλλον είναι μια αγκαλιά, ένα "να έρχεσαι". Και το στυλό. Η Νανά είναι μυαλό για την "νομαρχία". Όπως και η Μαρία. Ευχές να συνεχίσει να τις εμπιστεύεται ο αντιπεριφερειάρχης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευπρεπίζεται το κοιμητήριο της Νάουσας

  Ευπρεπίζεται, από τον δήμο, το κοιμητήριο Νάουσας, με εργασίες βαφής και τοποθέτησης