Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Στην Αγιανάργυρη στου Χωροπάνι

Πολλές φορές πιτσιρικάς ανέβαινα στην Αγιανάργυρη, από το σπίτι της γιαγιάς μου της κυράΝτόμνας στου Χωροπάνι, τον
Στενήμαχο. Αναμνήσεις μοναδικές από τον υπέροχο εκείνο γέροντα, Ταξιάρχη Σαγρή, που έκτισε τον υπέρλαμπρο σημερινό Ναό στην Χάρη των προστατών του χωριού της μάνας μας, των Αγίων Αναργύρων. Με τις δωρεές Στενημαχιωτών της διασποράς. Τον αγιασμό τους μετέφερα τελευταία φορά τον Αύγουστο του 2017 στην μάνα μου, στο Νοσοκομείο της Βέροιας, λίγες βδομάδες πάρει τον δρόμο για το αιώνιο ταξίδι. Μνήμες χαρμολύπης από το χωριό μου. Όπου έφαγα λάδι, ζυμωτό ψωμό και τσούμπριτσα από την γιαγιά μου, που μου διηγούνταν  παραμύθια της δικής της γιαγιάς από τα Βοδενά της Ανατολικής Ρωμυλίας. Καιρό έχω να ανέβω στην χάρη της Αγιανάργυρης. Ευχές οι Άγιοι και Ιαματικοί Ανάργυροι, Κοσμάς και Δαμιανός, να χαρίζουν στον κόσμο υγεία, σώματος και ψυχής, οδηγώντας τις καρδιές μας στην συγχώρεση. Όλων αυτών που τους αδικήσαμε και μας αδίκησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου