Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Tρίτωσαν τα αρσενικά εγγόνια για τον αντιπεριφερειάρχη!

Ευτυχισμένος...χαζοπαππούς ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας Κώστας Καλαϊτζίδης,αφού η κόρη του Λίτσα έφερε στον κόσμο το δεύτερο παιδί της, αγόρι και αυτό, ενώ πριν από λίγους μήνες ο γιος του Ζάχος του είχε χαρίσει έναν ακόμη εγγονό. Δείτε την ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη, στην
οποία προσθέτουμε και τις δικές μας ευχές να αυξάνεται και να πληθύνεται έτι περισσότερο η οικογένεια του!

"Τρίτωσε η ευτυχία της οικογένειας μου, αφού η κόρη μου Λίτσα έφερε στον κόσμο τον δεύτερο γιο της. Ευχές στην ίδια και τον Γιάννη να χαίρονται τα δυο τους αγόρια, όπως και στον γιο μου Ζάχο και τη νύφη μου Μαρία να χαίρονται και αυτοί τον γιο τους. Είμαι ο πιο ευτυχισμένος παππούς του κόσμου. Μαζί με την Όλγα ευχαριστώ όλους σας θερμά για τις ευχές σας. Μακάρι ο Θεός να σας δώσει αντίστοιχες χαρές με τις δικές μας!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου