Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Έρχεται το τουριστικό..τρενάκι στη Βέροια!

Έρχεται το τουριστικό…τρενάκι στη Βέροια για την γιορτινή περίοδο. Η  εισήγηση για την υπογραφή σχετική σύμβασης έρχεται στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας. Το τρενάκι
θα επικουρήσει τις χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις που διοργανώνει ο εμπορικός σύλλογος και θα εκτελεί δωρεάν την διαδρομή από το δημαρχείο, μέσω της Μητροπόλεως, Βενιζέλου, Μαλακούση, Κεντρικής και από την Μητροπόλεως θα επιστρέφει στην πλατεία δημαρχείου. Έτσι οι επιβάτες θα έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στα σημαντικά μνημεία της Βέροιας. Σε θετική κατεύθυνση η πρόταση αν και το κόστος της (6.200 ευρώ) σχετικά αλμυρό, για 20 μόλις μέρες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...