Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Παναγιώτης Γκυρίνης: Ομπρέλα κοινωνικής πολιτικής για τον δήμο Αλεξάνδρειας η ένταξη των Κέντρων Κοινότητας στο νέο ΕΣΠΑ

Την ένταξη του προγράμματος «Κέντρα Κοινότητας» στο νέο ΕΣΠΑ(ΣΕΣ 2014-2020) ανακοίνωσε, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου, ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας κ. Παναγιώτης Γκυρίνης.»Μετά το κοινωνικό παντοπωλείο και φαρμακείο, εντάξαμε  στο νέο ΕΣΠΑ και τα Κέντρα
Κοινότητας, τα οποία  αποτελούν ομπρέλα της  κοινωνικής πολιτικής δήμου μας. Είναι μια νέα δομή τύπου ΚΕΠ, που θα υποστηρίζει όλους τους ωφελούμενους πολίτες σε κοινωνικά προγράμματα,, όπως το εισόδημα αλληλεγγύης,. Τα προνοιακά επιδόματα, το πρόγραμμα επισιτιστικής βοήθειας και θα υποβοηθά την  εφαρμογή ενεργητικών πολιτικών απασχόλησης» τόνισε ο κ. δήμαρχος. Το πρόγραμμα είναι τριετούς διάρκειας και χρηματοδοτείται με 460.000 ευρώ περίπου, παρέχοντας την δυνατότητα στις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες να μπορούν να συμμετάσχουν σε όλα τα αντίστοιχα προγράμματα, χωρίς να αναλώνονται σε πολύπλοκες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Σε θετική κατεύθυνση η δράση και τα συγχαρητήρια πηγαίνουν σίγουρα στην δημοτική αρχή του Παναγιώτη Γκυρίνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...