Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Πανηγυρίζουν οι Άγιοι Ανάργυροι στον Στενήμαχο

Φέρομεν εις γνώσιν εις του ευσεβείς και ορθοδόξους χριστιανούς της ιεράς ημών μητροπόλεως ότι :

Την Πέμπτη 30 Ιουνίου στη Στενήμαχο στον Ι.Ν. Αγίων Αναργύρων και ώρα 19:00 μ.μ. Θα τελεσθεί Μέγας Αρχιερατικός  εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιοτάτου
Μητροπολίτου μας Βεροίας Ναούσης και Καμπανίας κ.κ. Παντελεήμονος, επί τη εορτή  των Αγίων Αναργύρων  Κοσμά και Δαμιανού

Στις 1 Ιουλίου στις 07:00 π.μ θα τελεσθεί πανηγυρικός όρθρος μετά  της  θείας Λειτουργίας .

Ανήμερα το απόγευμα  στις 19:00 μ.μ θα τελεσθεί ιερά  παράκλησις προς τιμήν των  Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού!

Η χάρις των αγίων και θαυματουργών Αναργύρων να ευλογούν όλους μας!!!

..Μετά τιμής ο πρόεδρος και τα μέλη του εκκλησιαστικού συμβουλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό.

 Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και του ...