Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Πεζόδρομος για...στάθμευση αυτοκινήτων!

Η οδική αθλιότητα στο μεγαλείο της και στον,υποτιθέμενο, πεζόδρομο της Σολωμού. Μάταια η πινακίδα τονίζει ότι ο χώρος είναι για πεζούς, πλην φορτοεκφορτώσεων για ορισμένες ώρες και φυσικά όχι για ιδιωτικής χρήσης οχήματα. Παρήγορη η σκέψη του κ. δημάρχου στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο για
εκτεταμένες πεζοδρομήσεις στο κέντρο της πόλης. Μέχρι τότε όμως ή η πινακίδα πρέπει να βγει ή τα αρμόδια όργανα να επέμβουν επιβάλλοντας αυστηρές ποινές στους παραβάτες, ειδικά δε στους παρανομούντες...επαγγελματίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό.

 Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και του ...