Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Το υπέροχο μήνυμα από τα πιτσιρίκια του 1ου νηπιαγωγείου Βέροιας

"Σώστε τον λύκο, μην τον σκοτώνετε, μην καίτε τα δάση, είναι το σπίτι του. Βοηθήστε τον "Αρκτούρο". Ένα υπέροχο μήνυμα από τα πιτσιρίκια του 1ου νηπιαγωγείο , αναρτημένο στην πόρτα του δημαρχείου της Βέροιας, μας συγκίνησε. Η
αθωότητα των πιτσιρικιών δωσμένη με τόση σοφία που δύσκολα θα βρεις στην σημερινή εποχή, όπου οι οικολογικές ευαισθησίες για την ισορροπία στην άγρια πανίδα, είναι από ελάχιστη, έως ανύπαρκτη. Συγχαρητήρια στα παιδιά και τους νηπιαγωγούς τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...