Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Έλλειψη χρημάτων στάση...ανθοκομίας!

Υποτονική και με λιγότερες συμμετοχές η ετήσια ανθοκομική έκθεση στο πάρκο της Νάουσας, δείγμα των μνημονιακών καιρών και της έλλειψης χρημάτων. Αν θυμηθούμε την πρώτη φορά που διενεργήθηκε, πριν από επτά
χρόνια, με τους Ναουσαίους να δημιουργούν το αδιαχώρητο, αποχωρώντας τίγκα στο...λουλουδικό, αντιλαμβανόμαστε ότι ισχύει το ρητό "έλλειψη χρημάτων στάση...ανθοκομίας"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...