Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Πριμ 200...σουβλάκια για τον Μιχάλη από το "Αλλοτινό"!

Μπορεί η Νάουσα να έχασε στην Αριδαία, αυτό όμως δεν εμπόδισε τους φίλους της που μετέβησαν για το ματς με τον Αλμωπό με το λεωφορείο του...γουρλή Κώστα Ράλλη, να γλεντήσουν με την ψυχή του στο καφέ "Αλλοτινό" του φίλου Βασίλη Χονδρού. Όπως μας ανακοίνωσε μάλιστα ο Θωμάς Ζαρκάδας στο...πριμ των 200 σουβλακιών που θα πάρει ο Μιχάλης την ερχόμενη Κυριακή, μετά τη νίκη επί της Γουμένισσας, προσθέτει και άλλες πέντε γίγα πίτσες και δεκαεπτά τυρόπιτες. Πάμε γερά λοιπόν την Κυριακή με χάλκινα, τσίκνα και Μιχάλη τον γίγαντα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...