Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Η Ίλια Ιωσηφίδου εξελέγη στη μεγάλη συνάντηση αντιπροσώπων του ΠΟΤΑΜΙΟΥ

Το τριήμερο 26-28 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στην  Αθήνα στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου το Δεύτερο Συνέδριο του ΠΟΤΑΜΙου με συμμετοχή περίπου 1000 συνέδρων από όλη την Ελλάδα.
Στην επίσημη έναρξη παραβρέθηκαν και απεύθυναν χαιρετισμό σημαντικές πολιτικές
προσωπικότητες, όπως ο Γκυ Φερχόφσταντ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, η Φώφη Γεννηματά, ο Κώστας Σημίτης, ο Γιώργος Παπανδρέου και πολλοί άλλοι.
Η σημαντικότερη συζήτηση που απασχόλησε το συνέδριο αφορούσε τις συνεργασίες στο χώρο του κέντρου και της κεντροαριστεράς, προοπτική που βρήκε σύμφωνη την πλειοψηφία των συνέδρων με την προϋπόθεση της διατήρησης της αυτονομίας του ΠΟΤΑΜΙου.
Από την Ημαθία συμμετείχαν 8 σύνεδροι ενώ για τη ΜεΣυΑ (Μεγάλη Συνάντηση Αντιπροσώπων) εκλέχτηκαν η συνδημότισσα Ίλια Ιωσηφίδου και ο Δημήτρης Βακάμης από τη Βέροια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...