Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

ΣΕΒΑΣ Νάουσας: Βάρβαροι και απολίτιστοι αυτοί που κατέστρεψαν τις πινακίδες στο πάρκο

Ο Σύνδεσμος  βετεράνων αθλητών στίβου Νάουσας(Σ.Ε.Β.Α.Σ.Νάουσας) στην προσπάθεια  ανάπτυξης του λαϊκού μαζικού αθλητισμού  σε συνεργασία  με  τον Αντιδήμαρχο αθλητισμού και παιδείας  Στέλιο Δάγκα  έχει ξεκινήσει την δημιουργία χώρου  άθλησης  (τρέξιμο-περπάτημα )στο δημοτικό πάρκο Νάουσας  εντός των υπαρχόντων διαδρόμων.  Αποκαταστάθηκε  ο φωτισμός
τους  και το καθάρισμα  των διαδρόμων  από το υπαλληλικό προσωπικό  του Δήμου,  στην συνέχεια  ομάδα του Σ.Ε.Β.Α.Σ.Νάουσας  προέβη στην σήμανση και χιλιομέτρηση του  διαδρόμου  από  ειδικές  πινακίδες όπου φιλοτέχνησε  ο συμπολίτης μας  Χρηστός Λεφούσης . Δεν πρόλαβε να περάσει εβδομάδα από την τοποθέτηση τους  και ΒΑΝΔΑΛΟΙ - ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ τις αφαίρεσαν καταστρέφοντας της. Καταγελούμε το γεγονός και ενημερώνουμε τους πολίτες της Νάουσας ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια μας, ζητάμε την στήριξη και την συμμετοχή από όλους  αυτούς , που συμμετέχουν και αγαπάνε τον αθλητισμό 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...