Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

Γέμισαν σταυρούς τα οδοστρώματα της Νάουσας!

Την φωτογραφία μας απέστειλε ο αναγνώστης και καλός φίλος Γιώργος Μητσιάνης, εκφράζοντας το παράπονο, όπως και αρκετών άλλων συμπολιτών του, για την σήμανση σε αρκετά σημεία των οδοστρωμάτων της Νάουσας με το σημείο του σταυρού. " Ο Σταυρός είναι το
σημαντικότερο σύμβολο της Ορθοδοξίας και δεν πρέπει να τυγχάνει τέτοιας αντιμετώπισης" μας είπε ο Γιώργος. Μεταφέρουμε τα παράπονα στην δημοτική αρχή, ώστε να λάβει τα μέτρα της.

2 σχόλια:

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...