Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Στις 3 Αυγούστου μπαίνει στους αγώνες η Ημαθιώτισσα εκπρόσωπός μας στους ολυμπιακούς Σοφία Υφαντίδου



Την πρώτη μέρα των αγώνων στίβου, στις 3 Αυγούστου δηλαδή, θα ξεκινήσει τις προσπάθειές στο έπταθλο η Βεροιώτισσα...
πρωταθλήτρια Σοφία Υφαντίδου. Η αθλήτρια θα ολοκληρώσει τα επτά αγωνίσματα μία μέρα μετά.
«Στόχος μου είναι να κάνω τον αγώνα μου σωστά, να τον χαρώ, και να είμαι γερή. Ό,τι καλύτερο θέλει ας έρθει…» δηλώνει.

1 σχόλιο:

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...