επεα πτεροεντα, ελευθεριάδης ναουσα, Θόδωρος Ελευθεριάδης, 6974077834, eleytheriadhs@gmail.com. Νέα από Νάουσα, Ημαθία και όλο τον κόσμο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!
Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...
ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήto pio xarmosino neo olhs ths hmeras!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαιιιι.. Ειμαι τυχερος τελικα γιατι την προηγουμενη βδομαδα που ημουν Λονδινο χιονιζε και τα παιδια δεν ειχαν σχολειο αλλα χιονιζει και τωρααα και παλι χανω σχολειο :)!
ΑπάντησηΔιαγραφήευτυχως που δεν εχουμε σχολειο γιατι εχω και μια εργασια για την τεχνολογια και βαριεμαι να την κανω
ΑπάντησηΔιαγραφή-ναιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή-ωραια παλι θα παικουμε μα τα χιονια
-που να πας στο σχολειο με τοσο παγο και χιονι?????
-καλο βραδυ????
ναι!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήευτυχώς που δεν έχουμε σχολείο γιατί χάνουμε τριμήνου στα αρχαία!!!!!!!όλη μέρα φίφα τώρα
ΑπάντησηΔιαγραφήegw pou eimai sto geniko sxoleio aporw pote tha paroume tous bathmous mas!!
ΑπάντησηΔιαγραφήελπίζω με τόση παγωνία να μην ανοίξουν τα σχολεία.Να είανι κλειστα και την Παρασκευή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΑΓΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ Ή ΟΧΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ?
ΑπάντησηΔιαγραφή