Ο δήμαρχος Νάουσας, όταν τον ρωτήσαμε πριν από τη σύσκεψη για τον κάθετο άξονα το περασμένο Σάββατο, ήταν απολύτως σαφής. Ο δήμος δεν θα παραλάβει το έργο της νέας εισόδου της πόλης από τη θέση ‘Βάντος’. Άρα; Τι γίνεται τώρα που η περιφέρεια σκοπεύει σε εφαρμογή της μελέτης να ολοκληρώσει τη διαγράμμιση στον παλιό δρόμο (έγινε ήδη το ‘σημάδεμα’ όπως γράψαμε προ ημερών), από τον ‘Φόρο’ ως τον κόμβο του νέου έργου, ώστε να χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωσή του έργου ως κάθοδος; Μήπως περιφέρεια και δήμος οφείλουν να καθίσουν και να δουν άλλη μια φορά το ζήτημα πριν...
τη διαγράμμιση;
Εμείς πριν από καιρό χαρακτηρίσαμε το συγκεκριμένο έργο από μη λειτουργικό ως επικίνδυνο. Προκαλεί μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο στην είσοδο της Νάουσας στον ‘Φόρο’, την ίδια στιγμή που κίνδυνοι ελλοχεύουν και στο τελευταίο τμήμα του δρόμου της νέας εισόδου που μικραίνει σε πλάτος, αλλά και στα πρώτα20 μέτρατου νέου δρόμου, λόγω της ύπαρξης αγροτικού δρόμου στα δεξιά. (Στο συγκεκριμένο σημείο έχουν γίνει πολλά ατυχήματα, από ένα η φωτογραφία.) Με άλλα λόγια, είναι ένας δρόμος που εγκυμονεί άπειρους κινδύνους σε μια χώρα που η τήρηση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας είναι κενό γράμμα…
Από την πλευρά του δήμου υπήρχε αίτημα νέας διαμόρφωσης (και διαπλάτυνσης) και στον κόμβο εισόδου στο νέο τμήμα, χωρίς ωστόσο να γίνει κάποια βελτίωση από την περιφέρεια.
Η κατάσταση είναι αυτή. Δύο βαθμοί αυτοδιοίκησης με πολύ καλή συνεργασία μέχρι σήμερα, ωστόσο στο προκείμενο με σοβαρές διαφωνίες. Το ζήτημα όμως παραμένει. Θα ολοκληρωθεί ο δρόμος με τη διαγράμμιση και θα παραδοθεί βάσει της μελέτης πια ως νέα είσοδος (ο νέος δρόμος) και έξοδος (κάθοδος ο υπάρχων) της πόλης. Κι έπειτα; Τι σημαίνει μη παραλαβή του έργου από την πλευρά του δήμου; Και εντέλει, τι πρέπει να κάνουν οι οδηγοί από την επομένη της ολοκλήρωσης του έργου;
τι πρέπει να κάνουν οι οδηγοί από την επομένη της ολοκλήρωσης του έργου; ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΑΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΩΠΟΥΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφή