Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Video. Η Ελένη Δεληχρήστου στο "Home"

Μοναδική φωνή, πολύ καλός χαρακτήρας. Δυο συστατικά που έδωσαν χθες έναν εκρηκτικό τόνο μουσικής πανδαισίας στο "Home". Η Ελένη Δεληχρήστου με τον Άρη Τύπου στα πλήκτρα μάς ταξίδεψαν σε ένα ποιοτικό ηχητικό κόσμο. Σε μια Νάουσα που αναστενάζει από υπερφίαλες μετριότητες, η Ελένη είναι θησαυρός. Να είναι καλά και να μας ξανάρθει. Δείτε video με την Ελένη!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σταύρος Φουντούλης: Η πλατεία της Νάουσας αξίζει περισσότερη διαβούλευση και περισσότερο πράσινο

Η δημοσιοποίηση των πρώτων μακετών για την επικείμενη ανάπλαση της κεντρικής πλατείας της Νάουσας έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό σε πο...