Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Οι δραστηριότητες των "Αγανακτισμένων", όπως μας τις έστειλε ο κ. Λάζαρος Παπαχρυσοστομίδης

ΤΕΤΑΡΤΗ,ΩΡΑ 8:30μ.μ.ΣΥΝΑΥΛΙΑ "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ" ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ.
ΣΑΒΒΑΤΟ, ΩΡΑ 3μ.μ...
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΥΠΟΔΟΧΗ" ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΟΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΩΝ "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ"Ν.ΗΜΑΘΙΑΣ, ΑΓ.ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ Λ.ΝΙΚΗΣ.ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ" ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ.

1 σχόλιο:

  1. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ,
    ΚΑΠΟΙΟΙ..ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΡΕΜΑΣΑΝ ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΟΥΣ,
    ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΩΡΑ.
    Η ΚΟΥΡΕΛΑΡΙΑ ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ
    ΚΥΜΆΤΙΖΕ ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
    ΚΙΤΣΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...