Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Το «Υφάδι» ζητάει τη βοήθειά μας

Όπως γνωρίζετε, το «Υφάδι» είναι ένα δημιουργικό Εργαστήρι για τα ενήλικα ΑμεΑ της Νάουσας και της γύρω περιοχής. Λειτουργεί 11 ολόκληρα χρόνια χάρη στις προσπάθειες του συλλόγου γονέων - φίλων και την αγάπη των κατοίκων της Νάουσας, χωρίς καμία κρατική επιχορήγηση. Τα λειτουργικά έξοδα καλύπτονται με τις συνεχείς προσπάθειες του συλλόγου.
Προκειμένου, όμως, να προσφέρουμε και παιδαγωγική αγωγή στα παιδιά μας, ζητούμε τη βοήθειά σας. Ζητούμε εθελοντές με τις ειδικότητες ψυχολογίας, παιδαγωγικής, μουσικής, γυμναστικής, ζωγραφικής, θεατρολογίας, αγγειοπλαστικής κ.ά. για να...
συνεργάζονται μαζί μας μία - δύο ώρες εβδομαδιαίως. Γνωρίζοντας την ευαισθησία σας για τον εγκαταλελειμμένο από την πολιτεία χώρο των ενηλίκων ΑμεΑ, σας περιμένουμε να έρθετε κοντά μας.

Για το Δ.Σ
Ευγενία Ζάλιου

1 σχόλιο:

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...