Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Ευχαριστήρια επιστολή του κ. Φώτη Φανιάδη στη δημοτική αρχή Νάουσας

ΠροςΔήμαρχο Νάουσας κ. Καραμπατζό Αναστάσιο και Πρόεδρο Τοπικού Συμβουλίου Γιαννακοχωρίου κ. Φανιάδη Θεόδωρο

Κύριοι,
Θα ήθελα να εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες μου για την άμεση ανταπόκρισή σας στο πρόβλημα που αντιμετώπισα με τα λήμματα των κουζινών, τα οποία κατέληγαν μπροστά στην οικία μου στο Γιαννακοχώρι. Η παρέμβασή σας για την προσωρινή, έστω, λύση του προβλήματος ήταν καθοριστική διότι υπήρξε θέμα  υγιεινής.Έτσι, λοιπόν, οφείλω να δημοσιοποιήσω την πράξη σας αυτή ευχαριστώντας σας παράλληλα και να δηλώσω ότι όλοι μας θα πρέπει αναφέρουμε κάποια στιγμή τις σωστές κινήσεις που γίνονται από τις αρχές αυτού του τόπου.
Με εκτίμηση,

Φανιάδης Φώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...