Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΠΑΝΟ. ΛΥΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ Η Κ.ΔΩΡΑ ΜΠΑΛΤΑΤΖΙΔΟΥ

 Κανονικά και υπό τους ήχους της μπάντας της Φιλαρμονικής των Ανθεμίων θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου στον Κοπανό, όπως μας πληροφόρησε η περιφερειακή σύμβουλος κ. Δώρα Μπαλτατζίδου. Η χρυσή τομή βρέθηκε  με τη συνάντηση της με
τον δάσκαλο της φιλαρμονικής. Ελπίζουμε ότι στο επόμενο διάστημα θα μπορέσει να βρεθεί μια συνολική λύση, που θα συμβαδίζει στα οικονομικά δεδομένα που διερχόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...