Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΑ. ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΗΓΑΝ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΠΑΔΑΚΟΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΔOΑΥΤΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΓΛΙΤΩΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ...ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΠΙΛΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ!!

 Την έκαναν με....ελαφρά πηδηματάκια σήμερα από την πρωινή ζώνη ενημέρωσης οι αυτιάδες και οι παπαδοκαμπουράκηδες, αφού ετοιμάζουν από σήμερα τη σούβλα για το κοκορέτσι τους !!! Έτσι .."δυστυχώς" το πρωί δεν είχαμε τον κ. Ψωμιάδη να μας πει για το σταυρό που κουβαλάει από την απόφαση του δικαστηρίου, ούτε τους πανεπιστημιακούς που έχουν αράξει κάθε πρωί στον Αυτιά και
ξεφτιλίζονται με την Μάγδα και τα άλλα παιδιά!! Μακάρι να μην περάσει ποτέ αυτή η Μεγάλη Εβδομάδα και οι διακοπές τους να παραταθούν...μονίμως!!  ΝΕΤ και SKAI σήμερα στη μάχη της ενημέρωσης. Τουλάχιστον εκεί δεν υπάρχει ο λαικισμός και το κλάμα της...Μάρθας Βούρτση!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...