Σάββατο 6 Ιουνίου 2026

Πέσατε θύματα...κολώνες εσείς, σε άνιση μάχη κι αγώνα

 


Η φωτογραφία από τα κατεστραμμένα κολωνάκια στην Ζαφειράκη, απέναντι από τον Άγιο Μηνά. Καλά οι δράστες δεν τους κάηκε καρφί, αλλά ο δήμος που έχει την ευθύνη; Η Τροχαία ειδοποίησε τον αρμόδιο αντιδήμαρχο; Υπάρχει οπτικό υλικό από το σημείο, ώστε να επιβληθούν διοικητικά πρόστιμα στους δράστες; Καλά τα "μεγάλα" έργα, αλλά η καθημερινότητα είναι η ουσία στην ζωή μιας πόλης. Ενός δήμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...