Την Παρασκευή 19 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα ΕΡΙΑ η εκδήλωση αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ Λυκείου, μέσα σε μια ιδιαίτερα συγκινητική και γιορτινή ατμόσφαιρα.
Η βραδιά αποτέλεσε την κορύφωση μιας σημαντικής διαδρομής γνώσης, εμπειριών, προσπαθειών και αναμνήσεων για τους τελειόφοιτους μαθητές μας. Παρουσία εκπαιδευτικών, γονέων, συγγενών και φίλων, οι απόφοιτοι είχαν την ευκαιρία να γιορτάσουν την ολοκλήρωση της σχολικής τους πορείας και να μοιραστούν στιγμές χαράς, συγκίνησης και αισιοδοξίας για το μέλλον.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης δόθηκαν στους μαθητές τα απολυτήρια και αναμνηστικά από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και παρουσιάστηκαν αναμνηστικές φωτογραφίες και στιγμές από τα σχολικά τους χρόνια, ενώ δεν έλειψαν οι ευχές, τα χαμόγελα, αλλά και οι στιγμές έντονης συναισθηματικής φόρτισης, καθώς οι μαθητές αποχαιρετούσαν το σχολείο που αποτέλεσε για χρόνια ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Στο τέλος γιορτάσαμε όλοι μαζί με μουσική και φαγητό στον εξωτερικό χώρο.
Παράλληλα αποχαιρετίσαμε την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Μαρία Δουλδούρη, η οποία με την αποφοίτηση των παιδιών της αφήνει πίσω της μια πολυετή προσφορά στα σχολεία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για την αμέριστη στήριξη, την ενέργεια και την άοκνες προσπάθειες τους καθ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς , αλλά και τη διοργάνωση αυτής της υπέροχης εκδήλωσης.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρουν θερμά όλους τους αποφοίτους για την προσπάθεια και τις επιτυχίες τους και τους εύχονται ολόψυχα υγεία, πρόοδο και κάθε επιτυχία στα επόμενα βήματα της ζωής τους. Είμαστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσουν να κυνηγούν τα όνειρά τους με το ίδιο πείσμα, την ίδια δημιουργικότητα και το ίδιο ήθος που επέδειξαν κατά τη φοίτησή τους στο σχολείο μας.
Θα τους θυμόμαστε πάντα με αγάπη και υπερηφάνεια και θα τους περιμένουμε να επιστρέφουν ως ενεργά μέλη της μεγάλης οικογένειας του σχολείου μας.
Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε όλους τους αποφοίτους μας! 🎓✨



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου