Παρασκευή 3 Απριλίου 2026

Ευχαριστήριο στο Νοσοκομείο Νάουσας, ως ένδειξη αναγνώρησης παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας

Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές και


ειλικρινείς μου ευχαριστίες προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Νάουσας και ειδικότερα προς τη Χειρουργική Κλινική, για την άψογη φροντίδα, τον επαγγελματισμό και την ενσυναίσθηση που επέδειξαν κατά τη διάρκεια

του χειρουργείου και της νοσηλείας μου, με αποτέλεσμα την καθοριστική συμβολή στην αποκατάσταση της υγείας μου.

Ιδιαίτερα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ιατρούς κ. Αλ Μογράμπι Σάαντ και κ. Αλκιβιάδη Καλογερόπουλο για την ορθή και άριστη αντιμετώπιση του προβλήματος υγείας μου και των όποιων επιπλοκών, την αφοσίωση στο λειτούργημα τους, τις εξειδικευμένες γνώσεις τους, αλλά κυρίως για την ηθική στήριξη που μου παρείχαν στη δύσκολη αυτή στιγμή.


Με εκτίμηση,

Αργυρώ Παπανώτα, Κοινωνική Λειτουργός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...