Τρίτη 1 Απριλίου 2025

Την Παρασκευή 4η Απριλίου, δια βοής, η εκλογή του Αποστόλου Βεσυρόπουλο ως γραμματέα της Κ.Ο της ΝΔ

 


Την Παρασκευή 4η Απριλίου, θα εκλεγεί δια βοής ο νέος γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ, συντοπίτης μας βουλευτής, Απόστολος Βεσυρόπουλος. Ο "ψηλός" είναι σίγουρο ότι θα εργαστεί και για την Ημαθία, μέσα από τη νέα του θέση ευθύνης. Καλορίζικος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Cats on Stage".1η Ιουλίου στο "θερινό" της Νάουσας από το Body Control

 Υπάρχουν παραστάσεις π ου δεν τελειώνουν όταν πέφτει η αυλαία· μένουν να πάλλονται στις αναμνήσεις μας. Το "Cats on Stage" ήταν α...