Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

Δεν έδωσαν δημοτική ξυλεία σε άνεργο του Βαρβαρέσσου

 


Καλημέρα Θεόδωρε, είμαι και εγώ ένας από τους απολυμένους του Βαρβαρέσου , χάρηκα και ανακουφίστηκα παράλληλα όταν διάβασα την παρακάτω είδηση, είπα μπράβο ..και χάρηκα περισσότερο όταν 3 Σεπτεμβρίου δέχτηκα τηλεφώνημα από την υπεύθυνη στη διανομή των ξύλων , η οποία μου είπε ότι σε δύο μέρες να πάω να παραλάβω το μερίδιο μου. Ανέβηκα στο βουνό με τον μεταφορέα μου ,ξύλα όμως δεν παρέλαβα τα μερίδα ήτανε ελάχιστα δεν φτάσανε θα σας ειδοποιήσουμε μου είπανε. Μετά από σχεδόν ένα μήνα είπα να πάρω εγώ τηλέφωνο να δω τι γίνεται, η απάντηση της υπευθύνου ήτανε ότι ενδεχομένως φέτος να μην παραλάβουμε ξύλα, γιατί τα μερίδια δεν φτάνουν για όλους ,όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε δηλαδή... Και τώρα πρέπει να ψάξω ξύλα μέσα στο φθινόπωρο ,με ότι αυτό συνεπάγεται αυτά για να ξέρεις τι γίνεται .... Για ακόμα μία φορά υποσχέσεις έμειναν υποσχέσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου