Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

Επιτρέπεται για υπηρεσιακά οχήματα ή δια πάσαν "νόσον";

 


Το ενσταντανέ μπροστά από τον χώρο στάθμευσης των υπηρεσιακών οχημάτων της "νομαρχίας". Μέχρι και...φορτηγάκι πάρκαρε για να κάνει την δουλειά του! Παλιά υπήρχαν πλαστικά κολωνάκια, αλλά καταργήθηκαν. Η ουσία είναι ότι το ίδιο συμβαίνει και στον αντίστοιχο χώρο του δήμου Βέροιας. Καλό θα ήταν οι αρμόδιες για τον έλεγχο υπηρεσίες να μας πουν. Η στάθμευση επιτρέπεται για υπηρεσιακά οχήματα ή δια πάσαν αυτοκινητιστική "νόσον";


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...