Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

Όλα είναι..δρόμος!


 Γεμάτος από αυτοκίνητα και ο τρίτος, υπόγειος, όροφος του πάρκινγκ της πλατείας δημαρχείου, το πρωί της Τρίτης 31ης Οκτωβρίου. Κάτι η λαϊκή (πολύ μάλλον) κάτι η αγορά δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο στις θέσεις στάθμευσης, ακόμη και στην αλάνα της γέφυρας Κούσιου. Όλα είναι...δρόμος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...