Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

Δήμοι: Κατάσχεση από τον τραπεζικό λογαριασμό των κακοπληρωτών, από 50 ευρώ και άνω!

 


Νέο θεσμικό νομικό πλαίσιο επιβάλλει πλέον στους δήμους να προβούν σε κατασχέσεις χρηματικών ποσών για οφειλές προς αυτούς, άνω των 50 ευρώ. Η είσπραξη των

βεβαιωθέντων εσόδων έχει χρονικό όριο πέντε ετών από την στιγμή της βεβαίωσης του. Εκ του νόμου δε οι δήμοι δεν έχουν καμιά υποχρέωση να ενημερώσουν τους οφειλέτες για την αναγκαστική είσπραξη από τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς. Αν φυσικά δεν είναι "άδειοι". 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...