Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023

Μπαζο...τοπίο έξω απο τον Στενήμαχο

 


Φρικτό το θέαμα λίγο έξω από τον Στενήμαχο, από τον δρόμο της Κουτίχας. οι φωτογραφίες εστάλησαν στην δημοτική αρχή, με την ελπίδα όχι μόνο να τα καθαρίσει, αλλά και να περιφράξει τον χώρο, αν είναι δημοτικός, αλλιώς ας επιβάλλει στον ιδιώτη τον καθαρισμό και την διατήρηση του χώρου χωρίς μπάζα.  Υπάρχει φυσικά και η λύση της αδιάβροχης μικροκάμερας που θα στείλει τους δράστες στον εισαγγελέα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...