Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

Ράβε, ξήλωνε...


 Δεν γνωρίζουμε τον λόγο για την κυκλική  τομή που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης, στο παρκάκι μπροστά από την πύλη εισόδου του πάρκου της Νάουσας. Αν είναι γιατί ο αρχικός σχεδιασμός ήταν τραγικός και στένεψε, χωρίς κανένα λόγο τον δρόμο, τότε σωστά γίνεται. Και η τομή και το..."χειρουργείο" αφαίρεσης! Η ουσία είναι όμως ότι έργα που σχεδιάζονται στο πόδι πρέπει να σταματήσουν. Φυσικά αναφερόμαστε στους "σχεδιαστές".  Όσο δε αφορά τους "χρήστες" της Μεγάλου Αλεξάνδρου θα λέγαμε ότι ελάχιστοι είναι αυτοί που τηρούν την πινακίδα απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης, κλείνοντας έναν, έτσι κι αλλιώς στενό δρόμο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...