Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

Έχει δίκαιο ο Μπαρτζώκας


"Όλα τα προβλήματα, τα εμπόδια που αντιμετωπίσαμε και οι «τρικλοποδιές», είναι νερό στο μύλο που κρατεί την Ημαθία πίσω. Όσο περνάει από το δικό μου χέρι, δεν θα επιτρέψω σε προσωπικές επιδιώξεις άλλων ή σε

οποιοδήποτε άλλο συμφέρον, να μπει εμπόδιο στο συμφέρον και στην πρόοδο των συμπολιτών μου και της Ημαθίας. Η υπόθεση του Κέντρου Ψυχικής Υγείας θα φτάσει μέχρι τέλους». Η αναφορά του βουλευτή Ημαθίας Τάσου Μπαρτζώκα για την δημιουργία κέντρου ψυχικής Υυγείας στην Ημαθία απόλυτα δικαιολογημένη. Ας αφεθεί η πολιτική στους πολιτικούς, οποίου κόμματος είναι στην κυβέρνηση. Αυτοί θα κριθούν στο τέλος της θητείας τους.  Και όχι φορείς και ιδιώτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...