Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Τζιτζικώστας στο αναπτυξιακό συνέδριο Νάουσας: Χρηματοδοτική περίοδος με πολλαπλά εργαλεία το ΕΣΠΑ 2021-27

 


Μέσω βιντεοσκοπημένου μηνύματος χαιρέτισε το 1ο αναπτυξιακό συνέδριο τιυ Δήμου Νάουσας, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας. Γνωστός για το σύντομο, αλλά ουσιαστικό των τοποθετήσεων ο πρόεδρος της ΕΝ.ΠΕ και των Περιφερειών της Ευρώπης, είπε ότι το συνέδριο πραγματοποιείται στην πιο κατάλληλη και χρήσιμη συγκυρία. "Μπροστά μας ανοίγεται μια χρηματοδοτικη περίοδος με πολλαπλά εργαλεία. Το Νέο ΕΣΠΑ  2021 -27 και οι πόροι απο το ταμειο ανάκαμψης αποτελούν την μεγαλύτερη χρηματοδοτική  παρέμβαση ταμείο για την τοπική αυτοδιοίκηση" είπε ο περιφερειάρχης. Προφανώς το ...χρήμα δεν θα ρεύσει άφθονο και χωρίς κόπο στους δήμους και τις περιφέρειες. Απαιτείται προσαρμογή και πολλή δουλειά από τις δημοτικές αρχές το επόμενο χρονικό διάστημα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...