Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Μέσω...Θεσσαλονίκης τίμησε τα 110α ελευθέρια της η Νάουσα

 


Μέσω...Θεσσαλονίκης, όπου πολλοί εκ των κατοίκων της "παρήλασαν" στα εμπορικά καταστήματα της Τσιμισκή και τα παραλιακά καφέ, τίμησε τα 110α ελευθέρια της η Νάουσα, την Δευτέρα 17η Οκτωβρίου. Προφανώς,  κατά τα ειωθότα, μη τέλεση παρελάσεως, η οποία θα...ανέκοπτε την διαφυγή, λόγω παρελαυνόντων εγγονιών και παιδιών, έφερε την αίσθηση της ερήμωσης στην εορτάζουσα την έλευση του "ελληνικού", τέτοια μέρα του 1912, πόλη. Τα καφέ της , αλλά κυρίως οι ταβέρνες της θύμιζαν την κίνηση στο βομβαρδιζόμενο Κίεβο! Χρόνια πολλά λοιπόν. Και του χρόνου ακόμη περισσότεροι στην Θεσσαλονίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...