Σάββατο 20 Αυγούστου 2022

Να φέρουμε το Sani στην Βέροια...


 "Φεύγοντας από μια συναυλία στο Sani  με το φεγγάρι και την θάλασσα από κάτω φώτα ωραίο βραδυ κλπ σκέφτηκα ότι ,εμείς στην Βέροια έχουμε την λίμνη και το φράγμα θα μπορούσαμε άνετα να κάνουμε και εμείς κάτι παρόμοιο η και καλύτερο". Η τοποθέτηση του αγαπητού γιατρού Γιάννη Μαυροκεφαλίδη, σίγουρα δεν είναι ουτοπική. Θα μπορούσαν να την αξιοποιήσουν οι διοικούντες τον δήμο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...