Σάββατο 20 Αυγούστου 2022

Αλκοόλ και τιμόνι, ίσον κίνδυνος- θάνατος!

 


Φαίνεται,τελικά, ότι του Έλληνα ο...λάρυγγας ζυγό δεν υπομένει, αφού 93 ήταν οι οδηγοί που εντοπίστηκαν στην Κεντρική Μακεδονία από την ΕΛ.ΑΣ να οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ, το τριήμερο του Δεκαπενταύγουστο.Δεν ξέρουμε πόσοι πήραν τον δρόμο για το...αυτόφωρο. Η πολιτεία όμως πρέπει να κάνει ακόμη πιο αυστηρές τις ρυθμίσεις για την οδήγηση, ορίζοντας μηδενικά όρια αλκοόλ. Όποιος θέλει να πιει ας πάρει ταξί για να γυρίσει και αυτός, αλλά και οι συνεπιβάτες του και αυτοί που θα βρεθούν στον δρόμο του, σώοι και αβλαβείς σπίτι τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...