Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2022

"Κακοκαιρία" στο, πρωτοχρονιάτικο, Σέλι!

 


Η φωτογραφία από την δεύτερη μέρα της Πρωτοχρονιάς, στο χιονοδρομικό κέντρο του Σελίου. Μπορεί ο υφυπουργός κ.Αυγενάκης να βρήκε "χιόνι" στο Ασούρμπασι, αλλά στην είσοδο της πίστας, επικράτησε "κακοκαιρία". Από την ανάποδη φυσικά, αφού η θερμοκρασία ήταν ανοιξιάτικη και το χιόνι μας άφησε χωρίς σκιέρς. Που μετακινήθηκαν για το Καιμάκτσαλαν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές