Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

Πάθαμε...FOGO!


 Fear of  going out ή FOGO, ονομάζεται το νέο φαινόμενο της πανδημίας που καταγράφηκε πρώτα στην Μεγάλη Βρετανία! Ο φόβος του να βγεις έξω, λόγω της πανδημίας, λαμβάνει πλέον, λόγω της ΟΜΙΚΡΟΝ, διαστάσεις...τρόμου! Ένα από τα συμπτώματα του FOGO είναι η επιθυμία μεγάλου μέρους του εργατικού δυναμικού να τηλεργάζεται. Ένα άλλο, η αδημονία να επιστρέψει κανείς στο σπίτι του από τη στιγμή που βγει από αυτό, έστω και για σοβαρούς λόγους. Πάντως αν και είναι γνωστό ότι ο....FOGO φυλάει τα έρημα, αν συνεχιστεί αυτή η αλματώδης αύξηση κρουσμάτων, θα κολλάμε covid ακόμη και από το διαδίκτυο! Με τα αντιφατικά μέτρα που λαμβάνουν οι κυβερνήσεις πάντως, αντε να μην καταληφθεί από....FOGO!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...