Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

Ραγδαία αύξηση του διαβήτη στον πλανήτη, λόγω...πανδημίας!


 Κατά 16% αυξήθηκαν οι ενήλικες που πάσχουν από διαβήτη τύπου 2, την τελευταία, πανδημική, διετία. Όχι ο διαβήτης δεν συνδέεται με τον κορωνοϊό, αν και η νοσηρότητα από αυτόν είναι ένα επικίνδυνο τμήμα της μόλυνσης από τον covid 19, αφού απορυθμίζει τις τιμές του σακχάρου, αλλά με την απραξία στην οποία έχει περιπέσει ο, δυτικός, πληθυσμός, αφού το 2020, αλλά και μέρος του 2021 ζούσε με lockdown, χωρίς να κινείται, όπως συνέβαινε στην πρό covid εποχή. 537 εκατομμύρια ενήλικες σε όλο τον πλανήτη υποφέρουν από διαβήτη. Ο μεγαλύτερος πάντως "διαβητοκτόνος" όλων των εποχών υπήρξε ο...Χίτλερ, αφού την περίοδο του Β΄ΠΠ, λόγω έλλειψης ζάχαρης και διατροφής με υδατάνθρακες άμεσης απορρόφησης, ο διαβήτης ήταν σπάνια αρρώστια. Καιρός να κινηθούμε, λοιπόν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...