Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021

Διαμάντι-Γρηγόρη Σακαλή

 


Διαμάντι


Τι όμορφη που είναι

η νεανική αγάπη

τι όμορφος που είναι

ο νεανικός έρωτας

καταλαβαίνεις την αξία του

όταν περάσουν τα χρόνια

και δεν είσαι πια νέος

έρχονται στιγμές

που η νοσταλγία σε λυγίζει

τα μάτια σου γεμίζουν δάκρυα

γιατί ξέρεις

πως δεν θα τα ξαναζήσεις πια

όνειρο ήταν και πέρασε

σαν σύννεφο γοργά

και χάθηκε στον ορίζοντα

αχ, η νιότη

τίποτα πιο πολύτιμο

διαμάντι ακατέργαστο

που ο χρόνος μορφοποιεί

ώσπου στο τέλος

παύει να υπάρχει.



Γρηγόρης Σακαλής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...